piątek, 8 marca 2013

Dzień Kobiet - dzień dla kobiet;)

Wszystkiego najlepszego wszystkim Kobietkom! Dziś, drogie Panie, nasze święto. Życzę nam wszystkim, abyśmy kwitły, rozwijały się najpiękniej jak potrafimy i zawsze znały swoją wartość. 
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię Dzień Kobiet. Nie kojarzy mi się wcale z PRLem i goździkami, ale raczej ze ślicznymi bukietami tulipanów, które dostawałam od mojego Dziadka jak byłam mała. Czułam się wtedy taka wyjątkowa i doceniona. I chyba to uczucie towarzyszy mi do dziś, jak dostaję od kogoś kwiaty. Choć oczywiście teraz nie potrzebuję już bukietów, żeby czuć się wyjątkową. Czasem nie potrzebuję niczego, a czasem po prostu wieczoru spędzonego w domowym zaciszu samotnie lub z innymi dziewczynami. Wieczoru, na którym nie zabraknie gorącej czekolady, sałatki owocowej, domowych ciast i dobrych babskich filmów. Albo takiego, w który mogę sobie zrobić aromatyczną kąpiel, manicure i poświęcić trochę czasu dla siebie. Wtedy czuję się wyjątkowa i doceniona, przez samą siebie:) 
Dlatego jeśli wręczam podarunki innym kobietom w postaci kosmetyków, albo słodkości, to tak naprawdę chcę powiedzieć, że wręczam im właśnie taką wspaniałą chwilę, jakiej sama wielokrotnie doświadczam. I wielu takich chwil chciałabym życzyć Wam dzisiaj. Wszystkiego dobrego!


Zestaw LAWENDOWA KĄPIEL

Zestaw SŁODKIE CHWILE

Zestaw HERBATKI I CZEKOLADKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz