wtorek, 4 czerwca 2013

Pomysł na prezent - ocieplacz na dzbanek i filiżankę

Wiadomo, że pogaduchy przy gorącej kawie lub herbacie to bardzo przyjemny sposób na spędzenie czasu. Gorzej jak ta herbata stygnie i zamiast zająć się rozmową z gośćmi gospodarz co parę minut biega do kuchni i dolewa wrzątku do dzbanka... Na szczęście są sposoby, aby temu zapobiec. Popularne już od jakiegoś czasu podgrzewacze, czyli małe świeczki, które ustawione pod dzbankiem z kawą lub herbatą nie dają jej wystygnąć, działają bardzo dobrze. Dawniej nie było takich sposobów. Gospodynie radziły sobie ze stygnącymi napojami ubierając dzbanuszki i filiżanki w specjalnie szyte na takie okazje ocieplacze. Dziś ta tradycja powraca. My również przygotowałyśmy parę takich ocieplaczy. Jeśli w Waszym otoczeniu posiadacie wytworną gospodynię, która często organizuje kawowe lub herbatkowe przyjęcia, to z pewnością będzie to dla niej fantastyczny prezent!

Prezent dostępny w sklepie Fabryka Prezentów

Prezent dostępny w sklepie Fabryka Prezentów

Prezent dostępny w sklepie Fabryka Prezentów

Prezent dostępny w sklepie Fabryka Prezentów

Prezent dostępny w sklepie Fabryka Prezentów

24 komentarze:

  1. Wow! bardzo fajny upominek zwłaszcza dla osób lubiących ciepłe napoje ;) sądzę, że może to być idealny upominek na 60 urodziny dla mojej babci ;) jak myślicie? Spodoba się jej? Oczywiście to tylko dodatek do całego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się jej spodoba, ja jestem zachwycona. Chciałabym coś takiego dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja cos takiego dostałam :) bardzo praktyczny i fajny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to niesamowite! W jednym z filmów animowanych widziałam coś takiego, ale nie sądziłam, że to się stosuje, a tym bardziej, że można mieć.
    Z drugiej strony jak sobie wyobrazić śniadanie ze znajomymi, a Ty wnosić dzbanuszek z ocieplaczem, ale słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe :) i przede wszystkim praktyczne. Ostatnio widziałem czajniki, które cały czas się grzeją. Jak widać niekoniecznie trzeba korzystać z prądu i takich dobrodziejstw techniki, a wybrać tradycyjny i o ileż ładniejszy sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i praktyczny pomysł! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te ocieplacze! Elegancki, wyjątkowy i praktyczny pomysł na prezent. Wszak nie ma nic cenniejszego niż prawdziwa rozmowa przy filiżance ciepłej herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądają :D ocieplacze na dzbanuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł zwłaszcza dla dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na prezent, sam kiedyś coś takiego dostałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wiem co kupię koleżance na prezent ; ) Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, naprawdę - ja też bym chciała takie coś dostać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Marzę o takim ocieplaczu :) Najlepsze jest to, że taki prezent będzie idealny absolutnie dla każdego, bez względu na zainteresowania, wiek czy płeć :D Takie uniwersalne prezenty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, czy chciałbym dostać taki prezent, ale docenia oryginalność a nie schematy typu perfumy czy portfel.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł z takim ocieplaczem :D Bardzo ciekawie wygląda, a do tego przydatny :) Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki prezent warto jeszcze dobrze zapakować, jakiś czas temu zamawiałam opakowania na http://www.kartondlaciebie.pl Mają świetny wybór, a opakowania są dobrze wykonane.

      Usuń
  16. Świetny, kreatywny pomysł... lubię takie gadżety. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idzie jesień, więc się przyda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Praktyczny pomysł na prezent. Dałam bardzo podobny swojej teściowej i była z niego zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalny pomysł na prezent, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak się zastanawiam nad takim ocieplaczem i w sumie nie wiem czy oprócz fajnego wyglądu spełnia on swoją funkcję. Ja często używam dzbanka do herbaty https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/dzbanki-i-zaparzacze-do-herbaty i muszę powiedzieć, że jestem wielką zwolenniczką takich rozwiązań. No jak jeszcze weźmiemy go w ocieplacz to już w ogóle wygląda super.

    OdpowiedzUsuń