środa, 28 listopada 2012

I Ty możesz ZOSTAĆ MIKOŁAJEM!

Witajcie, 

Grudzień zacznie się lada chwila, do Świąt coraz bliżej, a do Mikołajek to już rzut beretem! Już teraz świąteczny nastrój towarzyszy nam we wszystkich centrach handlowych i nie tylko. W takim przedświątecznym czasie aż chce się zostać Mikołajem:) 

Nie macie tak? Ja mam i w zeszłym roku też miałam i dlatego pokusiłam się o wzięcie udziału w akcji obdarowywania tych, którzy nie mogą liczyć na prezenty od Mikołajów - bliskich. To było dla mnie niesamowite przeżycie. Dostałam list napisany przez chłopca, który bardzo chciał dostać samochodziki wyścigowe. Mogłam wcielić się w Mikołaja, spełnić czyjeś marzenie i sprawić komuś radość za parę złotych i odrobinę zaangażowania. Bardzo polecam!

A jeżeli nie wiecie jak się do tego zabrać, to mam dla Was podpowiedź. Przyłączcie się do akcji Zostań Mikołajem i spełnijcie marzenia niepełnosprawnych dzieci z ośrodka w Zgierzu. Wystarczy, że wejdziecie na stronę internetową akcji, wybierzecie marzenie, które chcecie spełnić, a potem już możecie bawić się w Mikołajów:)

Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ

Bawcie się dobrze!:)

Zdjęcie pochodzi ze strony www.zostanmikolajem.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz